Články FiftyFifty.cz, strana 5

FiftyFifty, společenský magazín.
Články FiftyFifty.cz, strana 5 na FiftyFifty.cz. Články, recenze, povídky, stále nové soutěže, hry, horoskopy na týden atd.
Magazín pro ženy i muže > Články FiftyFifty.cz, strana 5

FiftyFifty

Prestižní podniky

Dlouhá historie podniků je vždy pokládána za znamení zkušeností a úspěchu. Vizitka, že produkty firmy se úspěšně prodávají už několik století, mluví sama za sebe. Věk je u podniku na rozdíl od lidí považován za synonymum úspěchu, zralosti a zkušeností.

Podvodník českého internetu má nový obchod!

Na internetu se objevil další podvodný obchod s elektronikou. Před nedávnem SOS-Sdružení obrany spotřebitelů, o.s., varovalo před obchodem www.tech-shop.cz, a nyní se objevil s „čistým štítem“ nový, a to www.elektro-galerie.cz. Ovšem provozovatel i jeho podvodné praktiky zůstaly stejné.

Při změně dodavatele elektřiny je nutná opatrnost!

SOS doporučuje při změně dodavatele elektrické energie raději nevyužívat služeb podomních nebo pouličních dealerů. Pokud však spotřebitel s některým z nich smlouvu uzavřel a dodatečně zjistí, že pro něj není výhodná nebo že byl mylně informován, může od ní odstoupit ve lhůtě 14 dnů od jejího uzavření, radí právník SOS Tomáš Palla.

SOS vítá nový zákon o spotřebitelském úvěru, ale varuje!

Sdružení obrany spotřebitelů, o.s., vítá přijetí nového zákona o spotřebitelském úvěru, neboť výrazně zlepšuje postavení spotřebitele. Zároveň však varuje před několika zásadními nedostatky, které způsobují, že spotřebitel nebude i nadále dostatečně chráněn a může se dostat do značných obtíží.

Šokující ne/poctivost některých autobazarů

Sdružení obrany spotřebitelů došlo při kontrole nabídky konkrétních vozů nabízených v ČR v porovnání s jejich historií v zahraničí ke skutečně šokujícímu zjištění. Většina vozů přejezdem hranic na naše území „omládla“ o desetitísíce najetých kilometrů.

Jak vybírat bezpečný a spolehlivý online obchod?

Vzestupný trend nákupů přes internet je možno sledovat každý rok; Česká republika v tomto ohledu patří dokonce k nejdynamičtěji se vyvíjejícím zemím EU. Důvodem jsou zejména časové a finanční úspory, ale také možnost bezstresového výběru zboží z domova.

Jak nakoupit bezpečné potraviny na vánoční svátky?

Vánoční svátky jsou tradičně spojené s rostoucími útratami za potraviny; vyšší nárůst lze sledovat u sušeného ovoce, čokolády, alkoholu, rybích produktů, lahůdek, ale i u „luxusnějších“ výrobků. Ne vždy je však vyšší cena spojena s vyšší kvalitou.

Nehodová vs. asistenční služba

Nehodová služba nabízí účastníkům dopravní nehody zcela jinou pomoc než asistenční služba. Klient může ušetřit i několik tisíc korun.

Informační kampaň pro spotřebitele

Zástupci SOS – Sdružení obrany spotřebitelů, o.s. a společnosti TÜV SÜD Czech s.r.o. zahájili ve středu v pražském Obchodním centru Palladium společnou Informační kampaň „Rady spotřebitelům během vánočního nakupování“. V rámci 7 tématických bloků budou spotřebitelům poskytovány bezplatné rady.

Nový finanční web pro spotřebitele

Sdružení obrany spotřebitelů představilo nedávno nový finanční web pro spotřebitele, který vznikl v rámci projektu Finformation. Jde o výsledek více než roční mezinárodní spolupráce spotřebitelských organizací ze sedmi zemí střední a východní Evropy.

Česko je rájem internetových obchodů

V České republice je přes deset tisíc internetových obchodů. Podle nejnovějších statistik v nich pravidelně nakupuje asi 23% uživatelů internetu. Bez služby srovnání internetových obchodů a jejich cen se tato početná skupina uživatelů už prostě neobejde.

Staré věci nevyhazujte

Vyměňte je s jinými nebo je darujte. A dobře se bavte!

Moc peněz

V současné ekonomické krizi se peníze stávají hlavním stresovým faktorem. Průzkumy prováděné v USA ukázaly, že osm z deseti Američanů se nejvíce stresuje finančními otázkami a zhruba polovina dotázaných má obavy, že nebude mít v budoucnu dost peněz na uspokojení základních životních potřeb své rodiny.

Američtí podnikatelé

USA jsou typickou zemí podnikatelů, velkých vynálezců a manažerů. Dodnes jsou zemí velkých příležitostí. Například o společnosti Wall-Mart založené v roce 1962 ještě o deset let později téměř nikdo nevěděl. Dnes je to největší společnost na světě. Podobně je tomu s takovými giganty jako Google či Facebook.

Zdarma neznamená vždy zdarma!

S klamáním zákazníků v případech "dárků zdarma" se SOS - Sdružení obrany spotřebitelů, o.s., setkává velmi často. Konkrétně se jedná o následující situaci: prodávající nabídne při koupi určitého zboží bonus v podobě druhého kusu či jiného výrobku, za který již podle reklamy spotřebitel nic nezaplatí. Ale skutečnost bývá nezřídka jiná.




© 2005 – 2019 Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu provozovatele zakázáno.